بانو آب و آیینهـــــ

تودراینه نظرداری وزین بی خبری که به دیدارتواینه نظرهادارد

بانو آب و آیینهـــــ

تودراینه نظرداری وزین بی خبری که به دیدارتواینه نظرهادارد

بانو آب و آیینهـــــ

اقا...تقصیرشمانیست که تصویرشمانیس
من اینه ای پرشده ازگردوغبارم!

آخرین مطالب
پیوندها

درددل کوتاه من...

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

نیمی ازجهان,افرادی هستندکه چیزی برای گفتن دارند ونمیتوانندبگویند...

ونیم دیگرافرادی هستندکه چیزی برای گفتن ندارندولی همیشه حرف میزنند...

=========================================

دقیقامثل الان من,کلی حرف دارم که نمیدونم ازکجابگم,کدومشوبگم,اصلابگم یانه؟!

  • بانوی آیینه

نظرات  (۶)

حرفهایت را با خدا بگو بانو، آدم همیشه واسه خدا یه دنیا حرف داره :)
پاسخ:
بله حق باشماست...
موفق باشید
سلام دوست عزیز؛پس چرا چیزی نمیذاری...؟!

اول رجب و تولد امام محمد باقر علیه السلام رو تبریک میگم 
مادرم کرده سفارش که بگو اول ماه
به ابی  انت  و امی یا ابا عبدالله...

پاسخ:
سلام.متاسفانه این چندروزنمیتونم مطلب بذارم.منم ولادت امیرالمومنین رابه شماتبریک میگویم.
سلام
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام عیدشماهم مبارک
سلام
شیطونه میگه بجات مطلب بذارما !!!!
میدونی که کی هستم..؟

بابا من نفسم... ولی دیگه نفسم بریدا...!

یه چیزی بگو دیگه..

پس ذوقت چی شد !؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی